7 dietetyk-zatwierdzone Zasady zamówienie chińskiego jedzenia

Tam nie ma nic, jak curling z Netflix i chińskie jedzenie, amiright? “Chińskie jedzenie-to klasyczny komfort, jedzenie, bo to super-gruby, super pyszne, i występuje w całym kraju, w miastach dużych i małych” – mówi Izabela Smith, D. p., w Nowym Jorku gwiazdy dietetyk i ekspertów fitness. “Ponadto, w menu zwykle nie różnią się, więc prawie zawsze wiesz, co masz.”

Oczywista wada: to sprawia, że czujemy się wtedy jak cholera. “Chińskie potrawy są często przytłoczeni mnóstwem substancji chemicznych, soli, przetworzonych składników, takich jak glutaminian sodu, który jest dodawany w celu poprawy smaku” – mówi Smith. Ponadto, smażone jedzenie (jak te pierogi, które kochasz tak drogie) może zwiększyć prawdopodobieństwo kwasu refluks i zostawić czujesz się słaby. Ale nie umieścić laski tak szybko. Te zdrowe, dietetyk-zatwierdzone opcje was nie zostawię, leżąc na kanapie z ciepłą wodą worek na brzuchu.

POMINĄĆ JAJEK I IŚĆ NA SPADKU NIEŚNOŚCI ZUPAPOMINĄĆ JAJEK I IŚĆ NA SPADKU NIEŚNOŚCI ZUPA

Jeśli szukasz rozpocząć aromatyczne do żywności, wybierają lekkie zupy, a nie ciężej przekąska. “Gorące i kwaśne, пангасиус, lub jajkiem zupy o 70 do 100 kalorii na porcję, w porównaniu z, [który] jest prawie dwa razy więcej kalorii za sztukę” – mówi Smith. “Zupa może również pomóc wypełnić do posiłku, pozostawiając wam odpowiada z mniej jedzenia”. Uczciwe ostrzeżenie: należy pamiętać, że tylko jedna filiżanka zupy, można grabienie ponad 800 mg sodu (około 40 procent dziennego zalecanego spożycia!).

WYBRAĆ PARĘ, PIEROGÓW PIECZONYCH

To może wydawać się oczywiste, ale, aby umieścić go w perspektywie: jeden pieroga zawiera około 80 kalorii, podczas jak pieczony klops może być ponad 330. Nie mówiąc już o różnicy w tłuszczu—współczynnik smarowania, mówi Smith. Idziemy dalej i wydawać pieniędzy na wypełnienie wieprzowiny, ale pamiętać, że sos, mówi Elizabeth shaw, D. r. N., San Diego dietetyk. “Sam pieroga jest dość prosta, ale sos, który zwykle zajmuje danie za krawędzie z kalorii, tłuszczu i sodu.” Kolejny bezpieczny wariant: świeże, nie smażone sajgonki będzie pełen świeże warzywa zapach.

OPT DLA OYSTER SOSIE

Wiemy, że kochasz słodkie i kwaśne kurczaka (lub tofu!), i jak nie Można? Ale nie tylko wiele z tych potraw grillowanych, są dowsed w липком, słodkim sosie, które ładowane z kalorii i cukru. sos, z drugiej strony, bardziej jak na rosół. “Jest to łatwiejsze i zaoszczędzić na cukier i kalorie—choć tam jeszcze dużo soli tam” – mówi Smith.

PRZEPUSTKĘ NA PATELNI SMAŻONY MAKARONPRZEPUSTKĘ NA PATELNI SMAŻONY MAKARON

Makaron smażony z reguły są ładowane z kalorii i tłuszczu. “Całkowita danie może być ponad 800 do 900 kalorii na porcję” – mówi Smith. Spróbuj kurczaka i brokuły, zamiast. Nie tylko kurczaka, chude źródła białka, a brokuły-spiżarnia witamin i minerałów, które pomagają utrzymać głód w ryzach. “Poproś lekkim sosem lub, jeszcze lepiej, sos na stronie” – mówi shaw. “W ten sposób można kontrolować kwotę, którą można umieścić na i naprawdę cieszyć się smakiem twojej kuchni”.

ALE NIE ODMÓWIĘ OD KREWETEK LO MEIN

“Filiżanka krewetki, makaron tylko pod 250 kalorii, bogaty w białka i niskiej zawartości tłuszczu” – mówi shaw. “Ja zawsze proszę, że przygotowują swoje danie bardzo łatwe naftowym na froncie, a następnie dodać do warzyw, aby dodać więcej smaku”. To dobra taktyka dla pomaga ci czuć się bardziej syci przez dłuższy czas. “Jeśli zrobisz to dobrze, można by znaleźć siebie, ciesząc się posiłkiem na 400 kalorii—w tym przekąskę, też” – mówi.

WYBIERZ RYŻ SMAŻONE

Zamówienie smażony ryż może czuć się jak odruchowa, ale na chwilę, aby rozważyć swoje możliwości. “Danie, składające się głównie z pieczonego ryżu nie wiele zasilania i może nawet zostawić czujesz się słaby” – mówi shaw. Zamiast tego planujemy ugotowany ryż biały lub brązowy—wraz ze swoimi zdrowe danie. “Uważam, że brązowy ryż, zazwyczaj znacznie tańsze i nic dziwnego, że lepiej dla ciebie”.

Jeśli nie chcesz całkowicie rozstać się z smażonym ryżem, zapytanie zostanie wykonany z brązowego ryżu tak, przynajmniej masz więcej niż pełnego ziarna. “Gdy zamówienie przychodzi, część odchodzi połowa tego, co normalnie by i o Nich, a reszta z gotowanymi warzywami” – mówi shaw.

WKŁADASZ CIASTECZKA, ALE I CIESZYĆ SIĘ SZCZĘŚCIEMWKŁADASZ CIASTECZKA, ALE I CIESZYĆ SIĘ SZCZĘŚCIEM

Tak, ciasteczek z wróżbą są częścią długiej tradycji zamówienie kuchni chińskiej, ale to, że z niecierpliwością czekam na więcej-to komunikat w środku. “Około 13 gramów cukru, ponad połowa kwoty, zalecane dla dorosłych w dzień, jego smak naprawdę nie warto” – mówi shaw. Jeśli pragniesz miłym zakończeniem posiłku, wybieram pomarańcze (wiele chińskich restauracji) lub zgodzić się na makaroniki, a nie. “Mimo, że ma trochę więcej tłuszczu, migdałów ciasteczka mają tylko około 6 gramów cukru” – mówi shaw.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *